İçeriğe geç

Türk Telekom Söz 5555 Nedir

Söz 5555 onay nedir?

Bağlayıcı aylık ücretli plandan faydalanmak için müşteri hizmetleri aracılığıyla veya SMS ile taahhütte bulunmanız gerekir. SMS ile taahhütte bulunmak için SOZ yazıp 5555’e SMS göndermeniz gerekir. Planınıza ek paketler satın alarak ek ücretlerinizi kontrol edebilirsiniz.

Türk Telekom taahhüt yenileme nasıl oluyor?

Kampanya/taahhüt nasıl yenilenir? Mevcut Türk Telekom müşteri sayfasında “Kampanya Yenile” butonuna tıkladığınızda online işlemler menüsüne yönlendirileceksiniz. Açılan menüde kampanyanızı kolayca yenileyebilirsiniz.

Türk Telekom 5555 ücretli mi?

Hizmet ücretli mi? Ücretsiz bir hizmettir. Hizmeti nasıl iptal edebilir veya yeniden etkinleştirebilirim? Kullanım miktarı %80 ve %100 sınırına ulaştığında bildirim almak istemeyen müşteriler 5555 numarasına “KMSH İPTAL” yazılı bir SMS gönderebilir veya işlemi müşteri hizmetleri aracılığıyla tamamlayabilir.

Türk Telekom heryerde 5555 nedir?

Türk Telekom’un evde internet keyfi Mobil’le her yerde*! Türk Telekom Mobil’den belirli tarifeleri satın alarak taahhütte bulunan mobil müşterilerimiz “HEREYERDE” yazıp, boşluk bırakıp, TC Kimlik Numaralarını belirtip 5555’e göndererek kampanyaya katılabilirler.

Söz 5555 ne zaman?

Bu servis son 2 saate kadar dakika, SMS ve internet kullanım bilgilerini içerir. Güncel borç bilgisine CURRENT’a SMS gönderip 5555’e mesaj göndererek son 6 saat hariç faturalandırılmamış kullanım tutarını öğrenebilirsiniz.

Türk Telekom hat aktifleştirme nasıl yapılır?

SIM kartınızı aldıktan sonra Türk Telekom Prime Müşteri Hizmetleri’ni +90 312 444 4 375 numaralı telefondan arayarak gerekli güvenlik onaylarını sağlayabilir ve hattınız kullanıma açılabilir.

Türk Telekom taahhüt süresi dolunca ne olur?

Müşterinin kampanya süresi içerisinde taahhütlü bir kampanyaya katılması durumunda 3 aylık indirim/dakika kampanyası otomatik olarak sona erer. Türk Telekom bireysel telefon müşterileri taahhütlerinin sona ermesinden itibaren 3 ay boyunca belirli taahhütlü kampanyalarda kampanyadan faydalanabilirler.

Türk Telekom taahhüt bittiğini nasıl anlarız?

Tarife, paket ve kampanyalarınız için kalan toplam sürenizi SES yazıp 5555’e SMS göndererek öğrenebilirsiniz.

Taahhüt kendiliğinden yenilenir mi?

Abonelik sözleşmesi bağlayıcı sürenin sonunda otomatik olarak sona ermez. Abonelik sözleşmesini feshetmek için tüketicinin fesih bildirimini kağıt ortamında veya kalıcı veri depolama aygıtı aracılığıyla satıcıya veya sağlayıcıya göndermesi gerekir.

Taahhüt varken tarife değişir mi?

Mevcut tarife taahhüdünün bitiminden önce aynı operatör içinde tarife değişikliği, çekim ücretlerinin ödenmesi koşuluyla mümkündür. Bu çekim ücretleri ön ödemeli bağlantı sahiplerinin bakiyesinden düşülürken, faturalı bağlantı sahiplerinin faturalarında tek seferde veya taksitler halinde gösterilir.

Türk Telekom taahhüt yenilemek için hangi numarayı aramalıyız?

Ev telefonu abonelik başvurunuzu, Türk Telekom Online İşlem Merkezi’mizden, Türk Telekom Ev Telefonu Online İşlemlerimizden, Çağrı Merkezimizden* (444 1 444) veya Türk Telekom ofislerimizden ya da Türk Telekom mağazalarımızdan başvuru yaparak tamamlayabilirsiniz.

Telefon taahhüt bitince ne olur?

Sözleşme süresinin sonunda telefon numaranızı taşımanın ek bir maliyeti yoktur. Bu, yükümlülüğün yerine getirildiği ve son fatura döneminin sonuna kadar herhangi bir sözleşme cezası ödemeniz gerekmediği anlamına gelir. Ancak, sözleşme süresinin son gününde telefon numaranızı taşımanın risklerinin farkında olmalısınız.

Söz 5555 nasıl yapılır?

Kampanyaya kayıt olmak için müşterilerimizin tarifeye bağlandıktan sonra “DEVFIRSAT” yazıp boşluk bırakmaları gerekmektedir. ID numaralarını SMS ile 5555’e göndermeleri gerekmektedir.

5555 onay ne demek?

BTK’nın 1 Nisan tarihli kararına göre, ücretli İnternet paketi veya tarifesinde İnternet faydası olmayan abonelere tek seferlik İnternet yetkilendirmesi alınacak. Müşterilerimiz bunu İNTERNET ONAY yazıp 5555’e ücretsiz göndererek teyit edebilirler.

5555 neyin?

Dahili telefonlardan 5555 numarası ile kontrol merkezine bilgi iletilir ve genel anons sistemi ile herkese SARI KOD ile duyurulur.

5555 SMS kime ait?

Kamu tarifelerinde grup içi kullanım sürenizi DAKİKA yazıp 5555’e SMS göndererek öğrenebilirsiniz. Kalan İnternet kullanımınızı ise 5555 numarasına SMS göndererek öğrenebilirsiniz.

5555 neyin?

Dahili telefonlardan 5555 numarası ile kontrol merkezine bilgi iletilir ve genel anons sistemi ile herkese SARI KOD ile duyurulur.

Mobil ödeme kayıt 5555 nedir?

Eğer hattınız mobil ödeme kullanımına kapalıysa, MOBILODEME KAYIT yazıp 5555’e kısa mesaj göndererek, Mobil İnternet İşlemleri uygulamasını kullanarak veya 444 11 15’i arayarak hattınızı mobil ödemeye kolayca açabilirsiniz.

Telefon taahhüt bitince ne olur?

Taahhüt süresinin sonunda telefon numaranızı taşımanın ek bir maliyeti yoktur. Bu, yükümlülüğün yerine getirildiği ve son fatura döneminin sonuna kadar herhangi bir sözleşme cezası ödemeniz gerekmediği anlamına gelir. Ancak taahhüt süresinin son gününde telefon numaranızı taşımanın risklerinin farkında olmalısınız.

Kaynak: cocu.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir